Veelgestelde vragen
Op deze pagina vind je het antwoord op enkele veelgestelde vragen.
- Kan ik deze webshop vertrouwen?
- Worden de prijzen exclusief of inclusief BTW getoond op de webshop?
- Worden er transportkosten aangerekend?
- Hoe worden de transportkosten berekend?
- Zijn er nog extra kosten waar ik rekening moet mee houden?
- Hoe kan ik betalen?
- Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
- Wat moet ik doen als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet of beschadigd is?
- Hoe kan ik grote volumes aankopen (groothandel/winkel)?
- Is het mogelijk om een showroom te bezoeken?
- Zijn de metalen bordjes geschikt om buiten te gebruiken?
- In welke landen verkoopt en levert Metalen Bordjes?
- Met welke transporteurs werkt Metalen Bordjes samen?
Als jij nog met een andere vraag zit die hier niet beantwoord wordt, twijfel dan zeker niet om contact op te nemen
- via het contactformulier
- door te bellen naar GSM nummer +32 474 922 911
- door een mail te sturen naar luc@metalenbordjes.be
Kan ik deze webshop vertrouwen?
Ja, absoluut wel. Wij doen er alles om onze klanten de beste service aan te bieden.
Horror verhalen van betaalde goederen die nooit geleverd worden en dat je bij de webwinkel helemaal geen gehoor krijgt, daar doen we helemaal niet aan mee.
Mocht je twijfels hebben of je deze webshop kan vertrouwen, kijk dan eens naar de sterke beoordelingen en uitstekende score die klanten ons hebben gegeven op het (onafhankelijke) reviewplatform van Trustpilot.
Worden de prijzen exclusief of inclusief BTW getoond op de webshop?
Onze onderneming is vrij van BTW wegens de BTW vrijstellingregeling voor kleine ondernemingen.
BTW bedrag voor alle producten is dus 0 euro.
De prijzen die getoond worden zijn dus tegelijkertijd de prijs exclusief en inclusief BTW.
Worden er transportkosten aangerekend?
We begrijpen dat je niet graag betaalt voor transportkosten.
Wij hebben er voor gekozen om de prijzen van onze producten zo laag mogelijk te houden (wij zijn één van de goedkoopste, vergelijk ons gerust met concurrenten).
Op een bestelling onder een bepaald minimum aankoopbedrag rekenen we transportkosten aan.
In België werken we met gratis transport bij aankopen vanaf 50€. In Nederland en Luxemburg werken we met gratis transport bij aankopen vanaf 100€.
Op die manier betaal je niks te veel en betaal je enkel voor wat je echt krijgt.
Dat lijkt ons het meest eerlijke naar jou toe.
Hoe worden de transportkosten berekend?
Voor de transportkost (enkel bij aankopen onder een bepaald minimum aankoopbedrag) rekenen we per bestelling één vast bedrag aan.
Deze transportkost is onafhankelijk van het gewicht en volume van jouw bestelling.
Per land van bestemming wordt een verschillende transportkost aangerekend:
- België: 7,00 €
- Nederland: 12,00 €
- Luxemburg: 12,00 €
Zijn er nog extra kosten waar ik rekening moet mee houden?
Neen. Er zijn enkel de productkost en de transportkost.
Er is geen administratieve kost of eender welk andere extra kost.
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen op een veilige manier met één van volgende betalingsmogelijkheden:
- kredietkaart: VISA, Mastercard, American Express
- Bancontact
- KBC Pay
- ING Pay
- Belfius Pay
- iDEAL
- bankoverschrijving
- cash bij afhaling
Op welke termijn wordt mijn bestelling geleverd?
Wij doen ons uiterste best om elke nieuwe bestelling die we ontvangen binnen de 12 uur te verzenden vanuit ons magazijn.
Voor het transport maken we gebruik van BPost en hun standaard levertermijnen.
Dat wil zeggen dat jouw bestelling doorgaans binnen de 72 uur op jouw adres wordt afgeleverd.
Wat moet ik doen als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet of beschadigd is?
De foto’s in onze webshop geven een heel goed idee over onze producten, maar stel dat het product toch niet voldoet aan je verwachtingen.
Wij verpakken onze producten met grote zorg, maar stel dat er toch beschadiging zou voorkomen tijdens het transport.
In elk van deze gevallen is het aangewezen om contact op te nemen, best via GSM nummer +32 474 922 911, ofwel via het contactformulier of via een email naar luc@metalenbordjes.be
Elke situatie is immers verschillend en we doen ons uiterste best om voor elk probleem de beste oplossing te vinden.
Hoe kan ik grote volumes aankopen (groothandel/winkel)?
Ben jij een groothandelaar of winkel? Of wil jij in groot volume bestellen?
Dan is het aangewezen om contact op te nemen, best via GSM nummer +32 474 922 911, ofwel via het contactformulier of via een email naar luc@metalenbordjes.be
Met veel plezier bezoekt onze vertegenwoordiger jouw handelszaak voor meer informatie, promo’s en prijzen.
Is het mogelijk om een showroom te bezoeken?
Ja. Indien je graag de producten in het echt wil bekijken, dan kan dat.
Na het maken van een afspraak om een geschikte moment vast te leggen ben je van harte welkom in onze showroom.
Zijn de metalen bordjes geschikt om buiten te gebruiken?
Onze metalen bordjes zijn bedoeld voor een binnen ruimte of voor een overdekte buiten ruimte. Op termijn zijn deze bordjes immers niet regen- en zonbestendig.
In welke landen verkoopt en levert Metalen Bordjes?
Metalen Bordjes verkoopt en levert enkel in België, Nederland en Luxemburg.
Met welke transporteurs werkt Metalen Bordjes samen?
Metalen Bordjes zorgt voor een professionele verzending met BPost, PostNL en DPD.
Deze transporteurs zorgen voor levering bij jou thuis of op het werk.
Je kan ook kiezen om jouw pakket op te halen in één van de ophaalpunten van BPost, PostNL of DPD.
Voor snelle levering in België adviseren wij BPost als transporteur.